ПРИРОДОЗНАВСТВО
Завдання
для дистанційного навчання для 5-А та 5-Б класів
22 квітня 2020 р.
Дистанційна
робота
Добрий
день, мої дорогі учні!
Сьогодні
пропоную вам для опрацювання дистанційно наступну тему
Тема: «Наземно-повітряне
середовище»
Діти, уявіть, що
корова живе у воді, риба в ґрунті, а дощовий черв’як літає… Зобразіть на папері
як вони б виглядали та поясніть чому?
Ми вже знаємо, що середовище існування – це та частина
природи, яка оточує живий організм і з якою він безпосередньо взаємодіє.
Складові частини і
властивості середовища різноманітні й мінливі. Будь-яка жива істота існує в
складному й мінливому світі, постійно пристосовуючись до нього і регулюючи свою
життєдіяльність відповідно до його змін.
Живі організми
населяють різні середовища життя:
-
наземно-повітряне,
-
водне,
-
ґрунтове.
Оскільки, кожне з цих середовищ має безліч факторів, які
досить-таки-мінливі, то організми змушені весь час пристосовуватись до них,
саме здатність до адаптації є однією з основних властивостей життя, бо
забезпечує саму можливість існування організму, виживати і розмножуватись в
певних умовах середовища.
Найрізноманітнішим
за своїми умовами є наземно-повітряне
середовище.
1. Подивіться
відеоурок «Наземно-повітряне
середовище».
2. Записуємо
в зошит:
22
квітня
Дистанційна
робота
Тема:
«Наземно-повітряне середовище»
3. Опрацюйте
параграф 40 підручника.
4. Подивіться
цікавий відеоролик «Чому деякі птахи не можуть літати» [TED-Ed]
5. Дайте
відповіді на запитання тесту. Зайдіть за посиланням
http://join.naurok.ua/?_ga=2.76914261.1756308209.1587393900-1865903828.1579034536
Код доступу 580053
6. *
Творче завдання (по бажанню)
Створити 3D
плакат за зразками на одну з тем:
«Середовище
існування організмів»
«Наземно-повітряне
середовище життя організмів»;
«Водне
середовище життя організмів»;
«Грунтове
середовище життя організмів».
Фото 3D плакату надішліть мені у Вайбер або в додаток Teams.
Фото 3D плакату надішліть мені у Вайбер або в додаток Teams.
Зразки 3D плакатів:
Я не можу зайти на тест
ВідповістиВидалити