21.04.20

ПРИРОДОЗНАВСТВО

Завдання для дистанційного навчання для 5-А та 5-Б класів

22 квітня 2020 р.

Дистанційна робота

Добрий день, мої дорогі учні!

Сьогодні пропоную  вам для опрацювання  дистанційно наступну тему
Тема: «Наземно-повітряне середовище»

Діти, уявіть, що корова живе у воді, риба в ґрунті, а дощовий черв’як літає… Зобразіть на папері як вони б виглядали та поясніть чому?
Ми вже знаємо, що середовище існування – це та частина природи, яка оточує живий організм і з якою він безпосередньо взаємодіє.
Складові частини і властивості середовища різноманітні й мінливі. Будь-яка жива істота існує в складному й мінливому світі, постійно пристосовуючись до нього і регулюючи свою життєдіяльність відповідно до його змін.
Живі організми населяють різні середовища життя:
-         наземно-повітряне,
-         водне,
-         ґрунтове.
Оскільки, кожне з цих середовищ має безліч факторів, які досить-таки-мінливі, то організми змушені весь час пристосовуватись до них, саме здатність до адаптації є однією з основних властивостей життя, бо забезпечує саму можливість існування організму, виживати і розмножуватись в певних умовах середовища.
Найрізноманітнішим за своїми умовами є наземно-повітряне середовище.
1.     Подивіться відеоурок «Наземно-повітряне середовище».
2.     Записуємо в зошит:
22 квітня
Дистанційна робота
Тема: «Наземно-повітряне середовище»
3.     Опрацюйте параграф 40 підручника.
4.     Подивіться цікавий відеоролик «Чому деякі птахи не можуть літати» [TED-Ed]
5.     Дайте відповіді на запитання тесту. Зайдіть за посиланням 

http://join.naurok.ua/?_ga=2.76914261.1756308209.1587393900-1865903828.1579034536

Код доступу 580053
6.     * Творче завдання (по бажанню)
Створити 3D плакат за зразками на одну з тем:
«Середовище існування організмів»
«Наземно-повітряне середовище життя організмів»;
«Водне середовище життя організмів»;
«Грунтове середовище життя організмів».

Фото 3D плакату надішліть мені у Вайбер або в додаток Teams.

Зразки 3D плакатів:




1 коментар: