27.12.16

Британський теоретик освіти Кен Робінсон впевнений, що школи повинні розкривати у дітей творчі здібності



«Справжня роль керівництва в освіті не повинна зводитися до командного управління. Вона полягає у створенні сприятливого клімату для можливостей. Якщо позбавити учасників процесу свободи дій, цей процес перестане працювати. Неможливо покращувати освіту, якщо не набирати у вчителя талановитих людей і не надавати їм безперервну підтримку. І пам'ятати, що саме учні вчаться, і систему потрібно залучати їх, задіюючи цікавість, індивідуальність і творчість».***«Справжня роль керівництва в освіті не повинна зводитися до командного управління. Вона полягає у створенні сприятливого клімату для можливостей. Якщо позбавити учасників процесу свободи дій, цей процес перестане працювати. Неможливо покращувати освіту, якщо не набирати у вчителя талановитих людей і не надавати їм безперервну підтримку. І пам'ятати, що саме учні вчаться, і систему потрібно залучати їх, задіюючи цікавість, індивідуальність і творчість».
(Кен Робінсон,британський теоретик освіти) Докладніше про тези Кена Робінсона на сайті: 

Немає коментарів:

Дописати коментар