16.03.20


ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА

5-А, 5-Б класи

18.03.2020 року

Тема: "Різноманітність організмів. Рослини і тварини"

Картинки по запросу "Різноманітність організмів. Рослини і тварини""

1. Прочитати п. 34 (стор. 147-151)

2. Ознайомитися з презентацією «Організм і його властивості. Відмінності рослин і тварин».

3. Заповнити таблицю:
Ознаки
Рослини
Тварини
Спосіб життя


Характер живлення


Органи



4. Провести дослідження (стор.151) «Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння».

Дослідницький практикум  №5 «Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння».


Обладнання: підручник, зошит,  насіння квасолі, 5 склянок, вода.
Завдання 1. У кожну склянку помістіть по 10 насінин квасолі в один шар.
Завдання 2. Першу склянку із сухим насінням поставте в тепле місце.
Завдання 3. У другу склянку покладіть добре змочену водою тканину. На ній розмістіть насіння квасолі і також поставте в тепле місце.
Завдання 4. У третю склянку додайте води, щоб вона вкрила насіння і заповнила півсклянки. Залиште при кімнатній температурі.
Завдання 5. У четверту склянку із квасолинами додайте трохи води і поставте в холодне місце.
Завдання 6. П’яту склянку, подібну до другої, поставте в тепле місце, але в цілодобову темноту
Завдання 7. Спостерігайте, що відбувається з насінням у склянках. У якій склянці насіння проросло?
Завдання 8. Результати спостережень протягом двох тижнів запишіть у зошиті до таблиці за зразком
Номер склянки
Створені умови для насіння
Проростання насіння
(очікувані результати)
1
Тепло, сухо, повітря
Не проростає
2
Тепло, вода, повітря
Проростає добре
3
Тепло, вода, насіння без повітря у воді
Не проростає, задихнулося
4
Холодно, вода, повітря
Проростає погано
5 (дослід без світла)
Тепло, вода, повітря, темно
Проростає, але паростки білі і слабенькі

Немає коментарів:

Дописати коментар