ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА
5-А, 5-Б класи
18.03.2020 року
Тема: "Різноманітність
організмів. Рослини і тварини"
1. Прочитати п. 34 (стор. 147-151)
2. Ознайомитися з презентацією «Організм і його властивості. Відмінності рослин і тварин».
3. Заповнити
таблицю:
Ознаки
|
Рослини
|
Тварини
|
Спосіб життя
|
||
Характер живлення
|
||
Органи
|
4. Провести дослідження (стор.151) «Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння».
Дослідницький
практикум №5 «Дослідження впливу температури, світла і вологості на
проростання насіння».
Обладнання: підручник,
зошит, насіння квасолі, 5
склянок, вода.
Завдання 1. У кожну склянку
помістіть по 10 насінин квасолі в один шар.
Завдання 2. Першу склянку
із сухим насінням поставте в тепле місце.
Завдання 3. У другу склянку
покладіть добре змочену водою тканину. На ній розмістіть насіння квасолі і
також поставте в тепле місце.
Завдання 4. У третю склянку
додайте води, щоб вона вкрила насіння і заповнила півсклянки. Залиште при
кімнатній температурі.
Завдання 5. У четверту
склянку із квасолинами додайте трохи води і поставте в холодне місце.
Завдання 6. П’яту склянку,
подібну до другої, поставте в тепле місце, але в цілодобову темноту
Завдання 7. Спостерігайте,
що відбувається з насінням у склянках. У якій склянці насіння проросло?
Завдання 8. Результати
спостережень протягом двох тижнів запишіть у зошиті до таблиці за зразком
Номер склянки
|
Створені умови для насіння
|
Проростання насіння
(очікувані результати)
|
1
|
Тепло, сухо, повітря
|
Не проростає
|
2
|
Тепло, вода, повітря
|
Проростає добре
|
3
|
Тепло, вода, насіння без повітря у воді
|
Не проростає, задихнулося
|
4
|
Холодно, вода, повітря
|
Проростає погано
|
5 (дослід без світла)
|
Тепло, вода, повітря, темно
|
Проростає, але паростки білі і слабенькі
|
Немає коментарів:
Дописати коментар