Про підсумки проведення Всеукраїнського
Конкурсу методичних моделей виховного
процесу в освітніх закладах «Виховати
особистість» у 2013 році
Конкурсу методичних моделей виховного
процесу в освітніх закладах «Виховати
особистість» у 2013 році
З метою пошуку резервів оптимізації виховного потенціалу, підвищення авторитету і соціального статусу педагогічних працівників, які забезпечують виховний процес в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах Міністерство освіти і науки України спільно з Інститутом проблем виховання Національної академії педагогічних наук України та Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді (НЕНЦ) протягом 2013 року провели Всеукраїнський конкурс методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах «Виховати особистість».
Відповідно Умов проведення до участі в Конкурсі були залучені вчителі та організатори позакласної роботи загальноосвітніх навчальних закладів, керівники творчих учнівських об'єднань позашкільних навчальних закладів.
На розгляд журі було подано 103 роботи. Конкурс проводився у таких номінаціях: «Вчитель загальноосвітнього навчального закладу» (35 робіт); «Організатор позакласної роботи загальноосвітнього навчального закладу» (24 роботи); «Керівник творчого учнівського об'єднання позашкільного навчального закладу (44 роботи). У конкурсі взяли участь представники Автономної республіки Крим, 13 областей України - Вінницької, Волинської, Донецької, Житомирської, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Рівненської, Сумської. Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької.
До складу журі конкурсу увійшли науковці Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, методисти Національного еколого-натуралістичного центру.
Журі конкурсу оцінювало роботи за такими показниками
наявність та якість матеріалів, що передбачені Положенням про конкурс;
педагогічні знахідки, ідеї, спрямовані на оновлення змісту виховання;
доцільність вибору форм, методів та засобів організації виховної роботи;
оптимальність сучасних засобів та прийомів виховної діяльності;
уміння поставити найближчі педагогічні завдання і перспективи в роботі з кожним вихованцем і колективом в цілому;
врахування й використання виховної ролі сім'ї у формуванні особистості.
Відповідно Умов проведення до участі в Конкурсі були залучені вчителі та організатори позакласної роботи загальноосвітніх навчальних закладів, керівники творчих учнівських об'єднань позашкільних навчальних закладів.
На розгляд журі було подано 103 роботи. Конкурс проводився у таких номінаціях: «Вчитель загальноосвітнього навчального закладу» (35 робіт); «Організатор позакласної роботи загальноосвітнього навчального закладу» (24 роботи); «Керівник творчого учнівського об'єднання позашкільного навчального закладу (44 роботи). У конкурсі взяли участь представники Автономної республіки Крим, 13 областей України - Вінницької, Волинської, Донецької, Житомирської, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Рівненської, Сумської. Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької.
До складу журі конкурсу увійшли науковці Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, методисти Національного еколого-натуралістичного центру.
Журі конкурсу оцінювало роботи за такими показниками
наявність та якість матеріалів, що передбачені Положенням про конкурс;
педагогічні знахідки, ідеї, спрямовані на оновлення змісту виховання;
доцільність вибору форм, методів та засобів організації виховної роботи;
оптимальність сучасних засобів та прийомів виховної діяльності;
уміння поставити найближчі педагогічні завдання і перспективи в роботі з кожним вихованцем і колективом в цілому;
врахування й використання виховної ролі сім'ї у формуванні особистості.
На підставі рішення журі
НАКАЗУЮ:
ІІ. В номінації «Вчитель загальноосвітнього навчального закладу» нагородити переможців Дипломом (за підписом Беха І.Д., директора Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, доктора психологічних наук, професора, академіка та Вербицького В.В., директора Національного еколого-натуралістичного центру, доктора педагогічних наук, професора)
за зайняте ІІ місце
Зеленську Вікторію Володимирівну - вчителя географії, біології, керівника учнівського лісництва «Совенятко», директора загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області. Назва конкурсної роботи: «Формування екологічної свідомості особистості як засіб розвитку творчої компетентності учнів».
ІV. Сприяти опублікуванню кращих робіт у фахових виданнях.
V. Адміністрація Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді висловлює подяку директорам департаментів науки і освіти обласних державних адміністрацій, керівникам загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів за організацію та проведення Всеукраїнського конкурсу методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах «Виховати особистість».
VI. Організаційний комітет Конкурсу відзначає високий рівень організації та проведення регіонального (заочного) етапу конкурсу в АР Крим, Волинській, Луганській, Сумській, Рівненській областях.
V. Адміністрація Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді висловлює подяку директорам департаментів науки і освіти обласних державних адміністрацій, керівникам загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів за організацію та проведення Всеукраїнського конкурсу методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах «Виховати особистість».
VI. Організаційний комітет Конкурсу відзначає високий рівень організації та проведення регіонального (заочного) етапу конкурсу в АР Крим, Волинській, Луганській, Сумській, Рівненській областях.
VIІ. Сприяти проведенню Всеукраїнського конкурсу методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах «Виховати особистість» у 2016 році.
Директор НЕНЦ В. В. Вербицький
Немає коментарів:
Дописати коментар